Trend opremanja kancelarije i vođenje računa o svim detaljima u poslovnom enterijeru je zaživeo na ovim prostorima tek pre nekoliko godina. Iako se ranije nije davalo puno značaja opremanju poslovnih prostorija, danas se vlasnici firmi opredeljuju da svoje poslovne prostore učine prijatnim svojim zaposlenima ali i svima onima koji ih posete. Svega nekoliko jednostavnih pravila za uređenje kancelarijskog prostora mogu drastično da promene utisak o firmi i ozbiljnost kojom pristupate poslu.
Iako svi uglavnom pogledamo koji je najboji raspored za prostorije u našem domu kada je Feng shui u pitanju, malo ko obrati pažnju na ovu tehniku pri uređivanju kancelarije. Kako je raspored stvari bitan, važno je osloniti se na neke od najpoznatijih tehnika čak i pri sređivanju prostora za rad. Najbitnija stvar je da se rešite nereda i izbegavate da ga gomilate tokom obavljanja poslova. Pored toga, pozicija nameštaja, pogotovo stola za kojim radite, spada u najbitnije odluke te namestite sto na onu poziciju koja je po ovom modelu najbolja za produktivnost i uspeh na poslu.
Kada je u pitanju kancelarijski nameštaj, treba napomenuti da treba obratiti pažnju na stil i udobnost. Mnogi dizajneri smatraju da nameštaj u radnom okruženju treba da bude odlika ličnog stila vlasnika i određen po vrsti posla kojim se bave ali isto tako da pruža udobnost i sigurnost svim zaposlenim.
Kako treba odabrati sve od stolice do velikih ormara za odlaganje, obratite pažnju da sve odiše istim stilom kako biste izbegli zagušenje prostorije usled previše raznih stilova.
Još je davno pravilo da je kancelarija mesto za rad te da treba da nas podstiče na rad i da koliko god se mi trudili da ovaj prostor pretvorimo u nešto drugo, to je i dalje mesto gde se svakodnevno obavlja posao. Kada je u pitanju funkcionalna oprema za kancelarije, potrebno je pronaći odgovarajuću opremu koja će nam pomoći u obavljanju poslova. Od najsitnijih stvari do onih za koje je potrebno napraviti malo mesta u kancelariji, obratite pažnju da vam je ova oprema uvek na dohvat ruke.
Ukoliko želite da pratite najnovije trendove, onda je i opremanje kancelarije najnovijom tehnologijom jedna od stvari koju morate da uključite u svoj budžet. Sve stvari koje mogu da vam budu od pomoći, kao što su interaktivna tabla, oprema za održavanje prezentacija ali i sve stvari koje koristite svakodnevno - kao što su računari, skeneri i štampači - treba da budu savremene i da se izgledom uklapaju u stil koji ste odabrali za svoj radni prostor.
U nekim od najmodernijih kancelarijskih enterijera ćete primetiti na koje sve načine možete da sakrijete tehniku kako ne bi uticala na celokupan izgled prostorija.
Jedna od stvari koja se menja skoro svake godine jeste trend boja i jako je bitno da donesete dobru odluku pri biranju palete boja. Poznato je da jarki i tamni tonovi ne doprinose radu i dobrom raspoloženju te ukoliko se odlučite za njih imajte u vidu da će vaša koncentracija i volja za radom da oslabe. Umesto toga, birajte pastelne i svetlije tonove koje uvek možete da oplemenite sa raznim bojama, bez obzira na to koliko se razlikuju od primarne palete za koju ste se odlučili. Uz malo cveća, zanimljivih detalja i osveživača, svaki prostor može da se promeni u svega nekoliko koraka.
Kancelarija treba da vas čini srećnim i da poziva na rad a ukoliko je prostor prijatan, poželećete da više vremena provodite u njemu što će dovesti do odličnih rezultata. Prostor koji nije u skladu sa poslovanjem firme može negativno da utiče na sve zaposlene i da smanji želju za radom i obavljanjem svih poslova. Uz praćenje svih trendova, istražite koji je savršeni stil za vaše poslovne prostore i napravite promenu koja će biti vidljiva od prvog dana.