Vaša najbolja drugarica se udaje i pozvni ste da budete kuma. Uprkos neizmernoj sreći muče vas pitanja poput kako organizovati devojacko vece i kako organizovati zurku za pamćenje?
Za devojacko vece, organizacija ima presudan značaj, jer sve mora da bude skriveno i tajno, a istovremeno i spektakularno i za pamćenje.
Ukoliko vam je potrebna inspiracija i ideja za organizaciju koja će se pamtiti, obavezno nastavite sa čitanjem. U nastavku vam donosimo nekoliko predloga koji uspešno odgovaraju na oba pitanj
Za devojacko vece organizacija mora da se odvija u tajnosti. Zato je najbolje da inicijalne pregovore obavite sa 3, 4 osobe. Sestre, najbolje drugarice i kuma su “dream team“ organizacije. S tim da kuma ostaje glavna u celoj priči.
Ne žurite sa pitanjem kako organizovati devojacko vece, jer može da se desi da sve pripremite, a da mlada tog dana ne bude spremna. Zato budite mudri i lukavi, ispitajte je šta je i za kada planirala. Jasno vam je da devojačko veče bez mlade ne može da uspe.
Ne budite isključivi za tuđe ideje. U fazi planiranja i traženju odgovora na pitanje kako organizovati zurku za pamćenje sve ideje su dobrodošle. Pustite da svi nešto predlože, jer svako mladu poznaje na drugačiji način. Diskutujte sve dok ne nađete zajedničko rešenje. Bitno je da stvorite kreativnu atmosferu.
Ne zavaravajte se time da sve možete da zapamtite. Pravilo je sledeće: devojacko vece – organizacija na papiru. Sve pišite. Od broja zvanica, preko plana za tok večeri, pa sve do stvarčica koje je potrebno da nabavite. Vaša drugarica oprašta se od devojačkog života, želećete da sve bude savršeno!
Bitno je da podelite zadatke, ali i da zabeležite kome ste šta poverili. Takođe, precrtavajte svaku stvar koju završite, kako biste imali uvid u to kako vam napreduju pripreme.
Napravite Viber ili Whatsapp grupu pomoću koje ćete jednostavnije da komunicirate sa ostalim devojkama zaduženim za organizaciju. Biće vam jednostavnije da budete u toku sa svim.
Obratite pažnju na to da li mlada voli izlazak u kafanu, ili je fan klubova, splavova ili restorana, pa prema tome odlučite na kom mestu ćete da pripremite proslavu. Uzmite u obzir i muziku koju voli. Ona je u centru pažnje i sve što odlučujete, odlučujte u njenu korist i po njenom ukusu.
Kada budete odabirali dekoraciju pokušajte da budete originalni. Baloni od helijuma su se pokazali kao izuzetno efektni. Uz to, možete da naručite i posebna obeležja sa posebnim natpisima, kao što su bedževi, kačketi, majice, ukrasi, haljine, krune i slično. Nije loše ni da sve devojke osim mlade imaju dreskod, kako bi se ona istakla.
Svako devojačko veče trebalo bi da sadrži nekakvo iznenađenje. Tradicionalno bi te večeri trebalo da dovedete stripera, no ukoliko proslavu pravite u kafiću ili nekom klubu, neće svi da gledaju na to blagonaklono. No, bez obzira na to možete da osmislite i nekakvo drugo iznenađenje koje bi bilo vrhunac večeri.
Bilo bi lepo da budućoj mladoj poklonite nešto što će zauvek da je podseća na njeno ludo devojačko veče. Kao sentimentalni deo poklona možete da napravite kutiju sa pismima, u koju bi svaka od vas stavila ceduljicu sa svojim željama, mislima, sećanjima, a kao materijalni deo poklona možete da odaberete nešto od nakita. Nešto što će uvek moći da nosi.
Naš savet je da se odlučite za tematsko veče. Time biste pokazali kako svoju drugaricu poznajete u potpunosti. Neka tema bude njena omiljena scena iz filma, omiljeni sport, maska itd.
Fotografišite, snimajte, jer to su najlepše uspomene.... Ako mislite da bi preveliko opterećenje bilo za vas da cele večeri držite telefon u rukama i beležete najlepše momente, angažujte profesionalnog fotografa da to uradi umesto vas.
Nakon savršeno organizovane devojačke večeri, mlada će opuštenije da pristupi i samom venčanju. Dodatno će da se zbliži sa drugaricama, koleginicama, a i ima će osećaj da je njeno venčanje blizu i da je vreme da počne da se raduje.